V rámci zabezpečenia dlhodobej úschovy dokumentov úpadcu, poskytujeme nasledovné služby:
- prevzatie agendy úpadcu do priestorov registratúrneho strediska našej firmy, kde vykonáme triedenie a uloženie spisov podľa druhov a kategórii,
- zabezpečenie vyraďovania v zmysle zákona 395/2002 Zb. z na základe súhlasu štátneho archívu,
- zabezpečenie dlhodobej úschovy agendy úpadcu až do uplynutia lehôt uloženia (ekonomická agenda do 10 rokov, mzdové listy - 50 rokov, osobné spisy - 70 rokov),
- poskytnutie záruky – zaväzujeme sa v zmysle zákonov platných pre prácu s registratúrou dokumenty triediť, skartovať a naďalej uschovávať tak, aby boli v budúcnosti k dispozícii pre potreby oprávnených osôb a inštitúcii.
Cena za služby je stanovená podľa vzorca: množstvo dokumentácie v cm x zákonná doba uloženia x základná cena (podľa dohody).
V prípade, že si vyberiete na dlhodobú úschovu spisov našu firmu:
- triedenie vykonáme zdarma,
- prispôsobíme dobu odvozu dokumentov Vašim požiadavkám,
- ponúkneme Vám nízke ceny so zárukou dlhodobosti našich služieb,
- možnosť odpočtu DPH,
- prijmeme plnú zodpovednosť za prevzatú agendu úpadcu.